Author Archives: Ellen
Ons vertrek naar Bali
10 januari 2013. We worden door Daphne, Ronald en Julian om 8 uur opgehaald om naar schiphol te worden gebracht. Eerst nemen we wat te drinken en praten de nieuwtjes nog even door. Julian vermaakt zich met een stuk papier en een ballon en houdt “hele verhalen”. Met zijn schattige toetje en kuifje op zijn … Continue reading
Een gelukkig en een gezond 2013.
De kerstdagen zijn weer achter de rug en de vuurpijlen zijn weer de lucht in geschoten. Wij wensen iedereen een gelukkig en gezond 2013. Nog 3 dagen werken en de vakantie gaat beginnen. De koffers zijn bijna ingepakt. Heerlijk, het idee dat we bijna weg gaan na alle drukke en vermoeiende tijden op het werk.
BALI 2013
5 December 2012. Vandaag valt hagel en natte sneeuw in ons land als Sinterklaas over de daken de schoorstenen moet vullen. Gelukkig kan hij gauw naar het warmere Spanje toe. Nog een maand en 5 dagen, dan is het 10 januari 2013 en dan vertrekken we weer naar Bali. We vliegen met Malaysia airlines om … Continue reading
De terug reis naar huis
Dinsdag, 12 juni 2012. Ons laatste ontbijt. De koffers staan al ingepakt en we gaan op tijd naar het zwembad. Het is bewolkt met af en toe een zonnetje. We blijven tot 2 uur bij het zwembad zitten en gaan dan naar de kamer. Waar we al bang voor waren klopt inderdaad. Als we met … Continue reading
Onze laatste avond
Maandag, 11 juni 2012. De wekker gaat weer om half 7. Het ontbijt was weer heerlijk. Na het ontbijt nog even terug naar de kamer om te internetten of te lezen. Het is bewolkt weer en er staat geen zuchtje wind. De temperatuur is rond de 30 graden. Het zonnetje komt later weer te voorschijn. … Continue reading
Nog 2 nachtjes….
Zondag, 10 juni 2012. We zijn gisteravond de hele avond opgebleven voor de voetbalwedstrijd die hier om 12 uur s nachts zou worden uitgezonden. Waardeloos dat ze hebben verloren en de volgende morgen waren we gebroken. Ik had de wekker om half 8 gezet en met pijn en moeite kwamen we uit bed. Het was … Continue reading
Nog 3 nachtjes……
Zaterdag, 9 juni 2012. De gebakken eitjes belanden om kwart over 7 weer in onze buik. We hebben niet zo een trek vanmorgen. Na het ontbijt gaan we nog even op bed liggen en zet ik voor de zekerheid de wekker. Om kwart over 10 lopen we richting het zwembad. Vandaag werderom een zonnige dag. … Continue reading
Nog steeds zonnig
Vrijdag, 8 juni 2012. Het bekende ritueel s morgens. Gebakken eitje met croissantjes eten en daarna nog even op de kamer relaxen. Ik had vannacht slecht geslapen. Snotverkouden en het stroomde mijn neus uit. Vandaar die pijn in mijn hoofd. S morgens vroeg was alles over. Ik ben nog even gaan slapen tot kwart voor … Continue reading
Cocktailparty
Donderdag, 7 juni 2012. Vanmorgen zitten we om kwart over 7 aan het ontbijt en het is al aardig druk. Na het ontbijt even nog internetten op de kamer. We zijn tevreden over de kamer en het balkon is helemaal schitterd. Uitzicht over het zwembad en de zee. We zitten er vaak en ik maak … Continue reading
Nog 6 dagen….
Woensdag, 6 juni 2012. Vanmorgen weer om half 7 de wekker. Ik ben nog moe. Ik kijk naar buiten en zie dat er nog geen matrassen op de bedden bij het zwembad liggen. Alvast maar aankleden, en besluit toch de handdoeken neer te leggen en daarna de wekker op 8 uur te zetten. Ik duik … Continue reading