Author Archives: Ellen
De koffers staan klaar!
Nog twee dagen werken en dan kan de vakantie beginnen. Eindelijk vakantie. Nu nog zonnig weer. Het regent continu en we hopen dat het weer gauw op knapt in Bali. De koffers zijn ingepakt op een paar laatste dingen na. Putu gaat het internetkaartje regelen zodat we gelijk daar internet hebben. Daphne, Ronald en Julian … Continue reading
We gaan weer…….
Nog 2,5 halve week en we vertrekken weer eens richting Bali. Vertrek op 31 december, en terugkomst 29 januari 2012. We vliegen weer met Garuda Indonesia, is voor ons vertrouwd en bekend. De stoelen zijn al vastgelegd, dus dat is al een hele geruststelling. De koffers moeten nog worden gepakt, maar daar begin ik aankomend … Continue reading
Nog een laatste bericht dan
Nadat we gisteravond uitgebreid afscheid van het Cemarapersoneel hebben genomen zijn we ons bed ingedoken en s morgens voor de laatste keer heb ik de handdoeken neer gelegd. Veel zon vandaag en Peter gaat gelijk bakken. Ik hou het op onder de parasol zitten want ik heb geen zin om met verbrande benen in een … Continue reading
Laatste avond bij Cemara
Vanmorgen weer op half 7 bed uit om de handdoeken neer te leggen. Om 7 uur zitten we aan het ontbijt. Allebei nemen we een gebakken ei, Peter 2 croissantjes en ik een chocolade donut en een soort plakje cake. Wat ga ik dit missen. Gelukkig lunchen we niet want dan komen we moddervet thuis. … Continue reading
Vaar…..wel, Herris
Woensdagmorgen om 8 uur ontbeten, dat doen we voortaan wat vroeger want er is weer een buslading aziaten in het hotel aangekomen. Naast ons gaat om 5 uur de wekker en er wordt aangebeld aan hun deur zodat ook wij wakker werden. Gelukkig viel ik nog even in slaap tot mijn wekker af ging. Het … Continue reading
Enkele foto’s van Kuta en Sanur
Vandaag een bewolkte dag. Na het ontbijt maar lezen op de kamer want er is weer een bui naar beneden gekomen. Om half 12 komt heel voorzichtig de zon door en gaan we naar het zwembad. Van zwemmen komt niet echt veel want het water is na een regenbui frisjes. We lezen of kijken een … Continue reading
Onweer en stortbuien
Nog even een aanvulling op de blog van gisteravond. We zaten zoals gewoonlijk bij Cemara te eten. Een stagair van het restaurant had een drankje voor een gast ingeschonken, rose. Dat had die mevrouw niet gevraagd en wilde rode wijn. De stagair zou het omruilen. Hij schenkt een rode wijn in en geeft het aan … Continue reading
Vanmorgen gaan we naar Kuta
Het is vandaag een beetje bewolkt weer. Peter is behoorlijk verbrand aan zijn benen. Gisteravond na Cemara heeft hij de training van de Grand Prix gekeken. De bedoeling was dat hij ook om 2 uur s nachts naar de voetbalwedstrijd zou gaan kijken maar de slaap had de overhand. Om 8 uur vanmorgen ontbijten en … Continue reading
Babbelen en Bruinen
Om half 8 ontbijten. We hebben trek want gisteravond hebben we niet veel gegeten. Een cesarsalade en ik had een tomatensoepje vooraf. We hadden geen trek en de sla waaide bijna van ons bord, zoveel wind stond er. We kregen zelfs vleermuizen langs ons bord vliegen. We hielden het om kwart voor 9 voor gezien … Continue reading
Een nieuwe dag
Vandaag maar een blog van twee dagen samen. Putu is op stap met een jong stel die we hier hebben leren kennen in het hotel. We hebben Putu aangeraden en ik denk dat ze de goede keus hebben gemaakt om met hem op stap te gaan. Ik hoop dat Putu nog een dag vrij houdt … Continue reading