Standaard
Aan het eind van de dag een onweersbui.
Vrijdag, 21 maart 2014. We gaan om half 8 naar de ontbijtzaal en de zaal zit al drie kwart vol. Dit keer staat 1 persoon ingedeeld bij de eieren die het niet aan kan. Ik eet een lekker gebakken eitje en 2 croissantjes met jam. Na het ontbijt ga ik vrij snel naar het zwembad … Continue reading
Stortbuien in de morgen.
Donderdag, 20 maart 2014. Vanmorgen kwam de regen met bakken naar beneden vallen. Dat wordt geen zwembad vandaag. Gelukkig voelt Ronald zich beter vandaag en hij kan gelukkig weer wat eten. Zij gaan vanmiddag naar Hardy s en La Gallaria, het shoppingcentre. Ze hebben ook gelijk bread talk en the starbucks gevonden. Als ze terug … Continue reading
Weer een zieke..
Woensdag, 19 maart 2014. Vanmorgen vroeg krijgen we een berichtje van Daphne dat Ronald de hele nacht heeft overgegeven. Daphne voelt zich ook al niet zo lekker. Helaas moesten ze weer het tripje met Putu afzeggen. Wij hebben een afspraak om 12.00 uur met Herris, anders hadden wij wel met Putu weg gegaan. Maar we … Continue reading
Een aantal foto’s van de afgelopen dagen.
De apen doen een bommetje in de vijver. In het apenbos. Er wordt houtsnijwerk gemaakt door deze mensen. Heerlijke gebakjes en brood bij Bread Talk. Op de scooter kan je alles mee nemen. Bij de cocktailparty was het heel gezellig. Daphne en Ellen bij White Sand Beach. Julian helemaal uitgeteld in het busje van Putu. … Continue reading
Dagje zwembad.
Dinsdag, 18 maart 2014. Vanmorgen om half 8 in de ontbijtzaal. Het is behoorlijk druk om deze tijd. Het smaakt altijd prima en de bediening vriendelijk. Na het ontbijt gaan we nog even naar de kamer om de kranten te lezen. Ik ga om kwart voor 10 richting de stoelen. Daphne, Ronald en Julian komen … Continue reading
Snotverkouden pfff
Maandag, 17 maart 2014. Waardeloos, ben je op vakantie en dan voel je je beroerd als een zakdoek. Pfff. Het enige waar ik trek in heb is thee en vruchtensapjes op dit moment. Ik eet wel andere dingen anders voel je je helemaal zo slap. Daphne, Ronald en Julian zijn vandaag naar Kuta geweest. Ze … Continue reading
Er is er een jarig….
Zondag, 16 maart 2014. Allereerst Martijn gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een gezellige dag en nacht hebt gehad. Wij hebben een gebakje gegeten om het mee te vieren. Ik heb al enige dagen flink last van mijn keel en nu is er ook nog een stevige verkoudheid bij gekomen. Vandaag heb ik … Continue reading
Julian is een beetje ziekjes.
Zaterdag, 15 maart 2014. We hebben de wekker een uur later gezet, kwart over 7. Gelukkig kunnen we handdoeken nog op dezelfde plek neer leggen. Daphne, Ronald en Julian eten om half 10. Wij liggen dan al in het zwembad. De zon schijnt weer en het is 32 graden. Er staat een klein windje wat … Continue reading
Toyota private party.
Vrijdag, 14 maart 2014. Gisteravond kregen we een brief onder de deur geschoven. Er stond in: Vandaag 14 maart vanaf 07.00 uur tot 12.00 uur is er een private party gereserveerd op het strand. Er staan 5 grote tenten die zijn opgebouwd in de loop van de avond. Toyota heeft een teambuildingsparty voor de lokale … Continue reading
Hier en daar een zonnetje.
Donderdag, 13 maart 2014. Weer vroeg aan het ontbijt met z’n allen. Na een paar kopjes thee en koffie voelen we ons een beetje wakker worden. De bekende eitjes komen weer op de borden. Gevolgd door fruit, bakmi of yogurt. Julian is niet zo een grote eter tot nog toe. Hij vermaakt zich met de … Continue reading