Standaard
Af en toe bewolking
Vrijdag, 14 juni 2013. We zaten nog vol van gisteravond en hebben niet zo een trek in het ontbijt. We nemen wel een gebakken ei met yoghurt of ananasstukjes. Op de kamer gekomen zetten we de wekker op kwart voor 10 en duiken nog even ons bed in. Om 10 uur zitten we op onze … Continue reading
De laatste dagen…
Donderdag, 13 juni 2013. De laatste dagen van deze vakantie zijn in zicht. Gelukkig nog steeds mooi weer. s Morgens is het bewolkt weer maar dan breekt in de loop van de morgen de zon weer door. Vanmiddag kwam Gerard bij ons zitten aan het zwembad, normaal zit hij met Ans op het strand. Gezellig … Continue reading
Een tweede regenbuitje
Dinsdag, 12 juni 2013. Vanmorgen dus vroeg aan het ontbijt. Het is bewolkt weer en ik ben benieuwd of de zon er nog door heen gaat komen. Voor Rob en Sandra is het het laatste ontbijt. Ze worden om 12 uur opgehaald. Sandra zat om kwart voor 9 op haar stoel bij het strand maar … Continue reading
Het blijft maar zonnig
Dinsdag, 11 juni 2013. De wekker gaat om kwart voor 8 af. Het is heel druk in de ontbijtzaal. Morgen gaan we maar weer vroeger eten. Vrij snel zaten we bij het zwembad. Het is wederom een schitterende dag. We zijn al lekker gekleurd en ik heb weer een soort skibrilafdruk in mijn gezicht, geen … Continue reading
Veel zon maar wel uit de zon….
Maandag, 10 juni 2013. Vannacht is er door Peter geen grand prix gekeken. Tot 12 uur konden we de ogen open houden en toen vielen ze dicht. Heerlijk hebben we geslapen. De wekker ging om kwart voor 8 maar ik was om 7 uur al wakker. We hebben ontbeten om kwart over 8 ongeveer. Na … Continue reading
Onweersbuien
Zondag, 9 juni 2013. Tja wat moet je vertellen als je elke dag hetzelfde doet. De dag begint weer zonnig. We ontbijten nu wat later, kwart voor 8 omdat het dan iets minder druk is in de ontbijtzaal. Om 9 uur liggen we op onze stoelen en gaan na ingesmeerd met olie te hebben dit … Continue reading
Cocktailparty
Vrijdag, 7 juni 2013. Na het ontbijt waren we nog zo moe dat we nog even op bed zijn gaan liggen. Ik werd om 10 uur wakker en maak Peter wakker. Gelijk zijn we ons om gaan kleden en naar het zwembad gegaan. Ans en Gerard zitten er al en na een half uur zijn … Continue reading
Waardeloze internetverbinding hier.
Donderdag, 6 juni 2013. De afgelopen dagen hebben we haast geen internet verbinding. Met moeite kan je een pagina van de krant openen. Het weer blijft fantastisch en op een heel klein regenbuitje na van 10 minuten onder de parasol is het lekker zonnig hier. We zitten veel in het zwembad en hebben weer een … Continue reading
Gelukkig in Nederland ook warm weer.
Maandag, 3 juni 2013. Het zelfde ontbijt als altijd, behalve dat ze vandaag bakmi hebben staan. Ik kan er niet om heen en neem een bordje i.p.v. brood. Heerlijk. Vanmorgen had ik nog steeds moeite mijn bed uit te komen en ik zet na het ontbijt de wekker op kwart over 9 en duik nog … Continue reading
Het internet werkt weer.
Zondag 2 juni 2013. Vroeg gaat de wekker weer. Eigenlijk is dat niet echt nodig wat een man van het zwembad legt voor ons de handdoeken neer smorgens. Daar hebben wij niet om gevraagd want we zijn altijd vroeg maar hij denkt daar wat mee te verdienen. We zullen hem wat geld geven als we … Continue reading