Standaard
De voorlaatste dag
Vrijdag, 27 januari 2012. De wekker gaat om kwart over 6, en de handdoeken leg ik weer neer. Om kwart voor 7 maak ik Peter wakker en om 7 uur zitten we weer aan het ontbijt. Dit keer een gebakken eitje met toast en 2 croissantjes en met koffie/thee en we zijn weer klaar. Om … Continue reading
Ubud
Vanmorgen hebben we weer om 7 uur ontbeten. Nog even naar de kamer om ons om te kleden en om half 9 zaten we op de stoelen bij het zwembad. Het is heerlijk zonnig weer, en we plonsen vrij snel in het water want de zon brandt behoorlijk. We praten met Elly, die hier al … Continue reading
Een zonnige dag.
Dinsdag, 24 januari 2012. Kwart over 6 gaat de wekker en ik kom bijna mijn bed niet uit. De handdoeken moeten worden neergelegd. De zon schijnt gelukkig en ik hoop dat het de hele dag zo blijft. Gisteren was het redelijk bewolkt maar we zaten toch aan het zwembad. Ik ben nog even in het … Continue reading
Op weg naar Sanur Beach Hotel.
Zondag, 22 januari 2012. De wekker gaat om kwart voor 8. Om 8 uur zitten we aan de ontbijttafel. Laatste ontbijt in de villa. We zijn eigenlijk wel blij om weer terug naar Sanur te gaan. De villa was leuk maar echt privacy hadden we er niet. Het eten was heerlijk en de meiden die … Continue reading
Laatste dagen in Bula Galery
Zaterdag, 21 januari 2012. Gisteren was het een zonnige dag met af en toe een regenbui. We hebben een klein bruin kleurtje inmiddels gekregen maar helaas ook hier regelmatig een bui. Gistermiddag kwam Sari een blaadje brengen met rijstcrackers in verschillende kleuren. Ik moest gelijk proeven. Heel lief van haar en het smaakte lekker! Ook … Continue reading
Zon en onweersbuien
Donderdag, 19 januari 2012. We hebben 2 slechten nachten achter de rug. Gisternacht kwam het door het onweer. Dat ging de hele nacht door vanaf 3 uur. Het leek wel of het boven de villa hing. Enorme knallen. Vannacht kwam het door de muggen. Als het hier regent heb je heel veel last van muggen. … Continue reading
Weer de zon
Dinsdag, 17 janurari 2012. Gisteravond voordat ik ging slapen zat er een enorme kever vlak bij de wc. Iets waar ik niet van hou zijn insecten. Vannacht was er een flinke onweersbui. Ik ben weer even in slaap gevallen en word wakker en kijk naar de muur zit daar weer een grote salamander. Ik weet … Continue reading
Een zonnige dag
Maandag, 16 januari 2012. Gisteravond hebben we om 8 uur gegeten. Sate, bakmie en komkommer. Komang had behoorlijke pittige satesaus gemaakt waar bij mij de tranen van in mijn ogen stonden. Het was heerlijk, maar voor mij te pittig. Vanmorgen was ik om half 7 wakker en ben ik gaan lezen. De wekker staat op … Continue reading
In Bula Galery
Zondag, 15 januari 2012. De airco met ventilator heeft vanacht wel geholpen, het was lekker cool. Gelukkig dat in onze slaapkamer wel het licht en de airco het doet. Ik kan niet meer slapen en ga eerst lezen en daarna op internet de kranten lezen. De wekker had ik om half 8 gezet zodat we … Continue reading