Standaard
Een wisselende dag
Zaterdag, 14 januari 2012. Om half 7 gaat de wekker en om 7 uur zitten we aan de ontbijttafel. Lekker toast met pindakaas neem ik en Peter een gebakken ei. Na het ontbijt de laatste spullen in de koffer doen en even de blog van gisteren op het internet zetten want die deed het gisteren … Continue reading
Een zonnige dag
Vrijdag, 13 januari 2012. Vandaag maar weer eens handdoeken neerleggen en het gebruikelijke ontbijt. De lucht ziet er goed uit en het zal hoop ik een droge dag blijven. Het liefst nog met een beetje zon. En dat krijgen we vollop. Om 9 uur zitten we al op onze stoelen en de zon begint al … Continue reading
Redelijk weer
Vanmorgen maar weer eens de handdoeken neergelegd want het is droog. Daarna ontbijten en de eerste druppeltjes beginnen weer te vallen. Om 9 uur gaan we naar het zwembad. De zon begint een beetje te schijnen, maar dan is het ook gelijk warm. Heerlijk, eindelijk weer een beetje bij kleuren. Mijn benen zijn helemaal vervelt. … Continue reading
Wisselvallig weer
10 januari 2012. Vanmorgen ging wel om kwart over 6 de wekker maar ik ben geen handdoeken gaan neerleggen want het was zwaar bewolkt weer. Op het moment dat we naar de ontbijtzaal gaan begint het te stortregenen. Er staat een flinke wind die door de zaal heen waait maar het ontbijt laten we er … Continue reading
Nog steeds drup drup drup
9 januari 2012. Om 6 uur was ik al wakker, ik kleed mij aan en op het moment dat ik de deur uit wil gaan om de handdoeken neer te leggen krijgen we weer een flinke regenbui. Internet doet het dan gelijk ook niet meer. We gaan om kwart voor 7 naar de ontbijtzaal en … Continue reading
Plens buien
8 januari 2012. Vanmorgen weer een wekker om kwart over 6. Ik kleed mij gauw aan en wil de handdoeken weer neer gaan leggen. Ik ga de deur uit en loop de gang door en op het moment dat ik de deur open doe hoor ik de plensbuien naar beneden komen. De deur doe ik … Continue reading
Wederom zonnig weer!
Vanmorgen weer hetzelfde ritueel. Handdoeken klaar leggen en om kwart 7 naar de ontbijtzaal. Wij zitten rustig te ontbijten en komen er 2 stellen aan die gaan zitten bekvechten over het tafeltje achter ons. Ze willen allebei daar perse zitten. Het lijken wel een stelletje kleuters. Het oudste stel wat hier al 6 jaar komt … Continue reading
Een stralende zonnige dag.
Vanmorgen weer vroeg aan het ontbijt. Peter heeft een gebakken ei genomen en ik heb mij gewaagd aan de bakmi. Een paar croissantjes erbij en heerlijke ananaspartjes toe, heerlijk! Om 9 uur naar het zwembad waar het heerlijk vertoeven is. Een zonnige dag vandaag met aan het eind van de middag rond 6 uur stortbuien. … Continue reading
Hier en daar een buitje.
4 januari 2012. We beginnen in het Bali ritme te komen. Kwart over 6 de wekker, handdoeken neerleggen en om 7 uur aan het ontbijt zitten. De moeheid van de reis zit er nog wel in maar begint een beetje te slijten. Vandaag komt Prapta ons een bezoekje brengen in het hotel. Wij zullen hem … Continue reading
Gelukkig Nieuwjaar!
Om kwart voor 6 gaat de wekker want om half 7 worden we door Daphne, Ronald en Julian opgehaald en naar schiphol gebracht. We drinken nog even wat nadat we hebben ingecheckt. Om 8 uur gaan we door de douane en kopen nog wat blaadjes. Het vliegtuig is wat later binnen gekomen dus hebben we … Continue reading